راهنمای مبتدی برای بازاریابی فیس بوک: Master Organic & Paid Reach

در ابتدا در Independent.ie منتشر شد

طبق گزارش اخیر منتشر شده در Business2Community ، ۷۰ درصد از بازاریابان از فیس بوک برای به دست آوردن مشتریان جدید استفاده می کنند ، در حالی که ۴۷ درصد بازاریابان می گویند که فیسبوک یکی از تأثیرگذارترین خریدها است. در زیر من توضیح می دهم که چگونه بیشترین استفاده را از بازاریابی Facebook خود داشته باشید – برای کشف ایده های جالب و جذاب جدید برای افزایش درگیر شدن صفحه خود ، مطالعه کنید و نکات برتر من برای پیشبرد دستمزد و ارگانیک خود را کشف کنید.

ایده

۱ Power قدرت بازاریابی ارگانیک فیس بوک:

دسترسی ارگانیک تعداد افرادی است که پست شما را از طریق توزیع بدون پرداخت هزینه مشاهده کرده اند.

از مزایای دسترسی ارگانیک این است که می توانید پست ها را به صورت رایگان منتشر کنید. با افزایش سیل مطالب منتشر شده در اخبار در سال های اخیر ، دستیابی به ارگانیک مناسب و سخت تر و سخت تر می شود. با این حال ، اگر بودجه ای برای هزینه کردن ندارید نیازی به ترس و وحشت نیستید – این مخمصه می تواند به شما اجازه دهد تا با ایده های خود خلاق تر و استراتژیک تر شوید. اطمینان حاصل کنید که تمام تلاشهای بازاریابی فیس بوک خود را بر روی پاسخگویی به نیازهای مشتریان متمرکز کرده اید و سعی در اجرای چند ایده ای که در زیر بیان کردم.

۲ ٫ چگونه هواداران فیس بوک خود را درگیر نگه داشته باشید

پیشنهاد فروش بی نظیر خود را تنظیم کنید:

برای اینکه طرفداران فیسبوک خود را درگیر خود کنید ، باید یک گزاره ارزش منحصر به فرد را برای مخاطبان خود تعیین کنید – اساساً ، دلیلی برای این که مردم دوباره به صفحه شما بازگردند ، روی پستهای خود کلیک کنند و روی مطالب خود به اشتراک بگذارند. از خود بپرسید: “من برای هواداران خود چه ارزشی ارائه می دهم؟” ‘آیا این چیزی است که رقبای ما نمی توانند با آن رقابت کنند؟”

محتوا ، مسابقات و نظرسنجی ها:

برخی از ایده هایی که طرفداران فیس بوک خود را درگیر خود می کنند شامل ارسال مطالب با کیفیت ، ایجاد مسابقات هیجان انگیز و به اشتراک گذاری نظرسنجی هایی است که نظرات آنها را می پرسند. به عنوان مثال ، می توانید یک نظرسنجی ایجاد کنید و از طرفداران خود بپرسید که چه محتوایی را دوست دارند بخوانند یا چه محصولات جدیدی را دوست دارند در خط مد جدید شما ببینند. توصیه های انجمن خود را در هیئت مدیره انجام دهید و وقتی آیتم انتخابی آنها را ایجاد کردید یا آن پست مورد نظر خود را نوشتید ، به آنها اطلاع دهید. همچنین افزودن تصاویر و / یا محتوای ویدئویی به پست های خود برای افزایش تأثیر بصری و کمک به آنها در خبری شلوغ طرفداران شما ، مهم است.

تعامل با طرفداران:

کار شما این است که طرفداران خود را جزئی از یک جامعه بدانند. به همان اندازه مهم است که به کلیه سؤالات و شکایات به موقع و مودب پاسخ دهید. این به مشتریان شما نشان می دهد که شما واقعاً از آنها مراقبت می کنید. به نگرانی هایی که طرفداران شما در مورد محصول و یا خدمات شما دارند بپردازید و تمام تلاش خود را برای رسیدگی به هر مسئله ای که ممکن است داشته باشد انجام دهید. از یک بستر نظارت بر رسانه های اجتماعی مانند Hootsuite استفاده کنید تا تمام تعاملات رسانه های اجتماعی خود را ردیابی کنید.

۳ Mess پیام های خود را برای دستیابی به مشتریان مناسب هدف قرار دهید

برای درک بهتر طرفداران فیس بوک خود از Facebook Insights استفاده کنید. سپس می توانید پیام های خاص را برای پاسخگویی به نیازهای خاص زیر مجموعه مخاطبان خود هدف گذاری کنید. به عنوان مثال ، اگر شما در حال فروش لباس هستید و مقاله ای درباره آخرین روند مد برای زنان نوشتید ، می توانید پست خود را هدف قرار دهید تا در خبرخوان های زنانی که علاقه به لباس ابراز داشتند ظاهر شود. گزینه های هدف گذاری شامل جنسیت ، وضعیت روابط ، موقعیت مکانی و علاقه ها و غیره برای هدف قرار دادن پست فیس بوک خود ، قبل از کلیک بر روی انتشار ، کافی است روی نماد هدف گذاری در انتهای پست خود کلیک کنید.

۴ Power قدرت تبلیغات پرداخت شده در فیس بوک:

هر روز محتوای بیشتر و بیشتری در فیس بوک ایجاد می شود ، دسترسی ارگانیک به طور پیوسته در حال کاهش است. به همین دلیل ممکن است بخواهید از گزینه های تبلیغاتی پرداخت شده در Facebook برای ارتقاء و افزایش بازدیدهای خود استفاده کنید. در حالی که پست های ارگانیک فقط به طرفداران فیس بوک خود نشان داده می شوند ، تبلیغات پولی به شما امکان می دهد افرادی را که صفحه شما را دوست ندارند اما به علایق مشابه و یا جمعیتی مشابه هدف قرار دهید.

برای تقویت یک پست خاص ، کافی است بر روی دکمه “تقویت” در انتهای پست منتشر شده کلیک کنید ، نوع مخاطبان خود را انتخاب کنید ، بودجه خود را اختصاص دهید و مدت زمانی را که می خواهید برای آن پست کنید انتخاب کنید. فیسبوک تخمینی از میزان مخاطبی که برای مبلغ پولی که قبل از پرداخت هزینه می کنید دریافت می کند.

نمونه ای از طرح تبلیغات تبلیغاتی پرداخت شده:

برای مقاله هفته آینده با ما همراه باشید تا من نکات مهم من را برای به دست آوردن بیشترین استفاده از حضور توییتر شما نشان دهم.