تبدیل به یک حرفه ای شبکه دیجیتال مارکتینگ شوید

طبق گزارشی از خبرهای ABC ،٪ ۸۰ از مشاغل امروز از طریق شبکه سازی به زمین می رسند – ثابت می کند که شما که می دانید هرگز مهمتر نبوده است.

در زیر نحوه ایجاد و تقویت ارتباطات با ارزش مارکتینگ آنلاین و آفلاین از طریق قدرت شبکه استراتژیک را به شما نشان خواهیم داد.

آیا شما به دنبال شغل ، ملاقات با مشتریان جدید بالقوه یا ایجاد ارتباطات ارزشمند در صنعت هستید ، می توانید از کمی دانش شبکه ای بهره مند شوید.

قوانین شبکه دیجیتال مارکتینگ (آنلاین و آفلاین)

دیجیتال

     

  1. بیشتر از آنچه به دست می آورید.
  2.  

  3. آنچه را می خواهید بدانید.
  4.  

  5. یک رویکرد استراتژیک برنامه ریزی کنید.
  6. برنامه ریزی

     

  7. بهترین رویدادها و گروه هایی که برای شرکت در آن شرکت می کنید را مشخص کنید.
  8.  

  9. سوار رادار تأثیرگذار شوید.
  10.  

  11. گوش دهید و یاد بگیرید.
  12.  

  13. وعده های خود را پیگیری کنید.
  14.  

  15. انسان باش ، مفید باش.

۱ ٫ برنامه پیش بروید

اهداف خود را تنظیم کنید:

تصمیم بگیرید که از حضور در یک رویداد چه می خواهید – جایزه نهایی را که می خواهید با آن کنار بیایید ، تعیین کنید. به عنوان مثال ، آیا می خواهید مصاحبه شغلی برقرار کنید ، با مشتریان بالقوه جدید دیدار کنید یا نام خود را در صنعت معرفی کنید؟

هنگامی که هدف خود را تعریف کردید می توانید در دستیابی به آن استراتژیک شوید. برای به حداکثر رساندن ROI خود از رویدادهایی که در آن شرکت می کنید ، کافیست نکات زیر را دنبال کنید.

اتصالات خود را برقرار کنید:

پیش از این رویداد ، دریابید که چه کسی صحبت می کند و چه کسی در آن شرکت می کند. به این ترتیب می توانید افرادی را که بیشتر دوست دارید با آنها در شب ارتباط برقرار کنید ، شناسایی کنید. سپس یک لیست دلخواه از انواع افرادی که می خواهید با آنها گپ بزنید ایجاد کنید و هدف خود را کاملاً در ذهن داشته باشید.

در شب؟ اطمینان حاصل کنید که حداقل یک یا دو تأثیرگذار را امتحان کنید و به آنها نزدیک شوید (افرادی که در صنعت شما حضور قدرتمند و ارتباطات محکمی برقرار کرده اند).

سؤالات را آماده کنید:

اگر به خصوص عصبی هستید (و بگذارید با آن روبرو شویم – بسیاری از ما وقتی با شرایط جدید روبرو هستیم) ، چرا چند سؤال اساسی را برای سؤال آماده و تمرین نمی کنید؟ از سؤال بپرسید و بیشتر از آنکه صحبت کنید گوش دهید – به این ترتیب علاقه واقعی به افراد دیگر و آنچه انجام می دهند نشان می دهید. سوالات شما باید روی توانایی های آنها ، شغل و رسالت کلی آنها متمرکز شود.

بهترین شرط بندی شماست؟ ۱٫ به سؤالاتی فکر کنید که اتصالات جدید شما را واقعاً از گفتگو هیجان زده می کند. ۲٫ سؤالاتی ایجاد کنید که به شما کمک می کند به آنها کمک کنید. نکته دیگری؟ از مشاوره بخواهید – مردم دوست دارند به دیگران کمک کنند و نشان دادن اینکه نسبت به نظر مردم ارزش قائل هستید ، به اعتماد سازی کمک می کند.

بروشور