۷ روش پیگیری آمار و تجزیه و تحلیل صفحه فیس بوک

بیشتر افراد برای مدیریت یک صفحه یا نمایه در فیس بوک تلاش می کنند ، اما بسیاری از مشاغل ، آژانسها ، ناشران ، فریلنسرها و مارک های تجاری وجود دارند که مجبورند چندین صفحه را مدیریت کنند و این پست به شما اختصاص داده شده است. اکثر کمپین های خوب توسط داده ها و تجزیه و تحلیل هایی که تولید می کنند زندگی می کنند یا می میرند و من می خواستم لیستی از بهترین راه های ردیابی داده ها را در فیس بوک جمع کنم. مطمئناً می توانید از تحلیل های فیس بوک خود استفاده کنید و مطمئناً آنها با گذشت زمان بهبود می یابند اما این لیست ترکیبی از ابزارهای تجاری جدی ، برخی از کمکهای تحقیقاتی سریع و برخی از ابزارهای تفریحی دلپذیر را به شما می دهد. اطمینان حاصل کنید که مواردی را که من از این نظر برایم رد کرده ام اضافه کنید و از این لیست گزینه های تحلیلی فیس بوک لذت ببرید…

Webtrends

همچنین ممکن است لیست را با گرانترین لیست در فهرست شروع کنید و این راه حل از Webtrends به شما کمک می کند تا برخی از پول های جدی را به شما برگرداند. شما اغلب می توانید توسط مارک ها و آژانس های متوسط ​​تا بزرگ مورد استفاده قرار گیرید تا بتوانید جزئیات جدی را از بین ببرید ، اما برای یافتن آن به هر روشی که بخواهید مفید است.

راه حل

تجزیه و تحلیل زمان واقعی

بنابراین شما مانند دکمه هایی در وب سایت خود قرار داده اید اما مطمئن نیستید که آنها چگونه تبدیل می شوند و ترافیک انجام می شود؟ شما به یک توسعه دهنده برای کمک به اجرای این یا حداقل دانش فنی کمی احتیاج دارید ، اما همانطور که می گویند این امکان را به شما می دهد “دسترسی به تجزیه و تحلیل های زمان واقعی را برای بهینه سازی دکمه های مانند سایت در هر دو سایت و فیس بوک داشته باشید.” می توانید اطلاعات بیشتر در مورد اجرای آن در اینجا.

همه آمارهای فیس بوک

کوئنتلی
اخیراً راه اندازی شده است این یک روش عالی برای ردیابی چندین صفحه و مکان است. آنها می گویند که این “معیار در مقابل رقبا و مثال های بهترین تمرین و همچنین به شما امکان می دهد مقادیر زیادی صفحه / مکان را در یک مکان مدیریت کنید”.

نانوایان اجتماعی

این یکی کاملاً رایگان است و قبلاً آنها را Facebakers می نامیدند تا اینکه وکلا های بزرگ بد در کنار هم رفتند و از آنها خواستند که نام خود را تغییر دهند. برای باز کردن برخی از ویژگی ها ، باید حساب خود را با استفاده از اتصال Facebook متصل کنید ، اما خبر خوب این است که ثروت کاملی از اطلاعات رایگان در اینجا وجود دارد که شامل کاربران در هر کشور ، شهر ، بر اساس نام تجاری و آمار رشد می شود.

برنامه آتش سوزی

این یک برنامه کوچک ساده از Wildfire است که به شما امکان می دهد تا ۳ صفحه Facebook را مقایسه کنید و این یک روش عالی برای ردیابی رقباست و حتی به شما امکان می دهد هشدارهایی را در مورد سنبله های مختلف در ترافیک تنظیم کنید. مطمئناً می توانید برای باز کردن ویژگی های حتی بیشتر ، هزینه بپردازید.

Facebook Grader

شما ممکن است دامنه محصولات Grader را برای وب سایت ها و سایر محصولات وب مشاهده کرده باشید و این نسخه آنها برای فیس بوک است. آنها نمره از ۱۰۰ را به شما می دهند و همچنین به شما می گویند که در بین صفحات دیگر که رتبه بندی شده اند ، کجا رتبه بندی می کنید. این سرویس ها واقعاً بینش چندانی به شما نمی دهند اما به شما امکان می دهد یک مرور سریع در مورد رتبه بندی صفحه خود یا رقبا ارائه دهید.

صفحه شما چقدر ارزش دارد؟

من این مورد را به روشی شوخی اضافه می کنم زیرا هیچ راهی وجود ندارد که شما بتوانید از یک ابزار خودکار برای محاسبه مقدار واقعی یک صفحه فیسبوک استفاده کنید و برای صفحه شما یک ارزش یا خریدار وجود نخواهد داشت. محاسبه اینکه ارزش صفحه فیسبوک شما چقدر ارزش دارد ، کمی جالب است. ظاهراً کسی ۱۴k ما را پرداخت می کند. هاها کجاست اون شخص؟