۶ روش استفاده از تجزیه و تحلیل توییتر

تجزیه و تحلیل توییتر ابزاری قدرتمند است که هر بازاریاب باید از آن استفاده کند.

این مهم برای دستیابی به نتایج بهتر از کمپین های توییتر شما ، شناسایی کارهایی که انجام می شود و چه چیزهایی نیست ، و کسب اطلاعات بیشتر درباره مخاطبان شماست.

همچنین بهترین گزینه برای مدیریت تبلیغات توییتر و اطمینان از عملکرد آن همانطور که باید باشد.

۱) با پیروان خود آشنا شوید

اگر اولین چیزی راجع به آنها بدانید نمی توانید انتظار داشته باشید که برای مخاطبان مطالب قانع کننده و معنی دار ایجاد کنید. شما می توانید با دانستن اطلاعات عمومی جمعیتی آنها (جنسیت ، سن ، زبان ، درآمد ، و موقعیت مکانی) و علایق بی نظیر آنها ، از اصول اولیه شروع کنید.

سپس می توانید داده های جمعیتی خود را با داده های عمومی توییتر مقایسه کنید تا ببینید مخاطبان شما چگونه متفاوت است.

داده های دنبال کننده در داشبورد Audience Insights یافت می شود. در اینجا ، شما همچنین می توانید مخاطبان خود را بر اساس دستگاه ، رفتار و علایق مورد نظرشان هدف قرار دهید. حتی می توانید دنبال کننده حساب های مشابه دیگری را پیدا کنید که ممکن است علاقه مند باشند شما را دنبال کنند.

۲) چه توییتهایی کار می کنند؟

تجزیه و تحلیل توییتر به شما امکان می دهد تعیین کنید که مباحث بیشترین مشارکت را دارند. مشارکت در توییتر شامل موارد زیر ، بازتوییت ، موارد دلخواه ، پاسخ و کلیک است.

برداشتها ، مشارکتها و نرخ نامزدی را در برگه توییتها مشاهده خواهید کرد. اگر به طور مداوم توجه داشته باشید که توییت ها بیشترین تعامل را در طول زمان به دست می آورند ، می توانید محتوا را متناسب با آن هدف قرار داده و ارتباط نزدیکی با طرفداران خود ایجاد کنید.

۳) بدانید کی باید توییت کنید

اگر به داشبورد Tweets خود بروید ، می توانید وقتی توییت هایی را اجرا می کنید که بهترین عملکرد را در مدت زمان مشخصی انجام داده اند ، مشاهده می کنید. با توجه به اینکه توییت ها دارای نیمه عمر ۲۴ دقیقه هستند ، دریافت درست زمان بندی بسیار مهم است.

داده های جغرافیایی همچنین می توانند بهترین زمان را برای ارسال مطالب خاص به شما اطلاع دهند. همچنین توییتر می تواند داده های شما را تجزیه و تحلیل کند تا زمان بهینه برای ارسال برای بهترین مشارکت ممکن را نشان دهد. با این حال ، اجازه ندهید روز و زمان بهینه برای صدای جیر جیر فرکانس شما را دیکته کند. هنوز ایده خوبی است که حداقل روزی یک بار ارسال کنید و حجم توییت ها را بیشتر یا کمتر ثابت نگه دارید ، تا مخاطبان شما بتوانند به دفعات ارسال های شما عادت کنند.