۶ مهارت اساسی برای رهبران فکر موفق دیجیتال

رهبران فکر در صنعت دیجیتال به دلیل نوآوری درایور و به اشتراک گذاری ایده های جدید شناخته شده اند. آنها موانع تبلیغاتی ، طرفداران و مهمتر از همه منابع اطلاعاتی قابل اعتماد برای مخاطبان خود هستند. در واقع رهبران یا اندیشمندان آنقدر قانع کننده هستند که “بازاریابی تأثیرگذار” اکنون اصطلاحی است که بیشتر متخصصان دیجیتال اکنون به آن واقعیت می رسانند. رهبران فکر این قدرت را دارند که بخش های مختلف مشتری را در هر صنعت تبدیل کنند – ۷٪ از مشترکین نوجوان یوتیوب به نظرات مشهور نسبت به افراد مشهور سنتی اعتماد دارند ، در حالی که ۸۶٪ از زنان قبل از خرید به شبکه های اجتماعی روی می آورند.

دیجیتال

اثرگذار بودن این امکان را دارد که درآمد قابل توجهی را برای شما و مشاغلتان ایجاد کند ، اما چیز بیشتری برای شما وجود دارد تا اینکه به توییتر بروید و خود را یک رهبر فکر کنید. با تسلط بر چند مهارت اساسی ، می توانید موفقیت خود را در فضای دیجیتال تضمین کنید.

۱ brand نام تجاری شخصی خود را بسازید

ساختمان برند شخصی اولین گام انتزاعی برای تأمین وضعیت شما به عنوان یک رهبر خوب فکر است. شما باید بتوانید هویت خود را تعریف کنید ، و تعیین کنید که چگونه می توانید خود را در کانال های دیجیتال قرار دهید. نام تجاری شخصی شما باید اعتبار و اقتدار شما را در صنعت شما منتقل کند و این موضوع را به شما نشان می دهد که مخاطب هدف شما چگونه با شما درگیر می شود و میزان انتخاب آنها برای اطمینان به شما چقدر است.

با ایجاد یک روایت ساده از مارک شروع کنید – پاراگرافی که شما ، نقش شما ، خاص بودن و علایق شما را تعریف می کند. این باید نقاط قوت و نقاط فروش بی نظیر شما را به عنوان یک رهبر فکر ، و همچنین وسعت مهارت ها و تجربه های شما به ثبت برساند. شما می توانید از این روایت برای ایجاد پروفایل های رسانه های اجتماعی ، زندگی نامه نویسنده خود برای وبلاگ ها و مصاحبه ها استفاده کنید.

پروفایل های اجتماعی خود را با استفاده از تصویر صفحه نمایش حرفه ای بهینه کنید که باعث می شود دسترسی و آرامش به نظر برسید. برای ساخت وب سایت خود با استفاده از قالب های از پیش طراحی شده حرفه ای ، از یک راه حل همه کاره مانند Squarespace استفاده کنید – این هزینه را کم نگه می دارد. با این وجود باید برای ایجاد یک آرم حرفه ای که می توانید در وب سایت ، کانال های اجتماعی و کارت ویزیت خود استفاده کنید ، سرمایه گذاری در یک طراح گرافیک را در نظر بگیرید. برداشت های اول به حساب می آیند ، و این به شما کمک می کند تا یک تصویر برند منسجم برای تکمیل روایت خود ایجاد کنید ، و به این معنی است که می توانید پیام خود و زیبایی شناسی را به وضوح بیان کنید.

راه حل

۲ content محتوای جسورانه ایجاد کنید

هنگامی که شما یک هویت تجاری با محوریت توصیفات مختصر و تصاویر نرم و صاف ایجاد کردید ، باید رهبری فکر خود را از طریق ایجاد و توزیع محتوا توسعه دهید. متأسفانه ، دیگر لازم نیست که مقاله معمولی وبلاگ بنویسید و آن را در وب سایت خود منتشر کنید – با بیش از ۲ میلیون مقاله وبلاگ که روزانه منتشر می شود ، ضروری است که به مباحث مربوطه نزدیک شوید به طریقی که شما را از رقبای خود جدا کند. این شامل تزریق مقالات وبلاگ شما با نظرات ، طنز و حکایات شخصی شما خواهد بود. پیش بینی های صنعت ، ادعاهای جسورانه را انجام دهید و اگر تمایل ندارید در مورد تلاشهای تجاری خودتان صادق باشید. این باعث می شود محتوای شما به طور منحصر به فرد قابل بازگشت باشد.

علاوه بر این ، همیشه باید سعی کنید مطالب خود را با استناد به منابع مربوط به لیست سفید یا آمارها اثبات کنید. با انجام این کار ، شما قادر خواهید بود ثابت کنید که شما نه تنها شخصیت نیستید بلکه یک چهره صنعت دانا و قابل اعتماد نیز هستید.

۳ speaking صحبت های عمومی خود را کامل کنید

توسعه و پیشرفت رقابتی شما صرفاً ناشی از تحریک و تحریک مقالات وبلاگ دلسوزانه نخواهد بود – به عنوان یک رهبر فکر ، باید بتوانید حس نوآوری خود را به نمایش بگذارید و قالب های مختلفی را در استراتژی محتوا خود بگنجانید. این امر تمایل شما برای هدایت نوآوری را نشان می دهد و می تواند به شما امکان دسترسی مخاطبان جدید و وسیع تری را بدهد ، از جمله کاربران دستگاه های تلفن همراه که مقالات وبلاگ های طولانی برای آنها ممکن است ساده ترین مصرف نباشد!

پادکست ها و وبینارها دو اصلی برای اکثر رهبران فکر دیجیتال است. تولید هر دو نسبتاً ارزان ، آسانتر و سریعتر از یک مقاله مکتوب است ، و به طور فزاینده ای خود را به عنوان ساده ترین روش برای ایجاد رهبری فکری تعیین می کنند. فقط در ایالات متحده ، بیش از ۶۵ میلیون نفر هر ماه به پادکست ها گوش می دهند که فرصتی هیجان انگیز برای گسترش مارک شخصی شما را فراهم می کند. این واقعیت که شما قابل شنیدن هستید ، یا در مورد وبینار قابل رویت است ، بدین معنی است که محتوای شما فوراً لمس شخصی بسیار بیشتری دارد ، که می تواند جذاب تر باشد. استفاده از فیلم و صوتی بسیار آسان تر و راحت تر است که می تواند سطح تعامل را بیشتر ارتقا بخشد. مجموعه ای از پادکست ها یا وبینارها را ایجاد کنید ، با عنوانی منحصر به فرد که مباحث معنی دار را در بر می گیرد (می توانید برای پست های الهام بخش بهترین مطالب وبلاگ خود را تحقیق کنید) و حس پیش بینی را در بین بینندگان و شنوندگان برای محتوای بعدی خود ایجاد کنید!

۴ ٫ به سایر تأثیرگذار دسترسی پیدا کنید

اگر می خواهید نام تجاری شخصی خود را از ابتدا برقرار کنید ، توزیع موثر محتوای شما مهم است. رسیدن به رهبری فکری موفقیت آمیز به تنهایی غیرممکن است ، به همین دلیل باید در نظر داشته باشید که به رهبران دیگر اندیشه های صنعت که قبلاً سطح قدرت و نفوذ و پیگیری اجتماعی وفاداری ایجاد کرده اند ، دسترسی پیدا کنید. اینها افرادی هستند که می توانید از آنها بیاموزید و اتصالات ارزشمندی برای برقراری ارتباط هستند.

اگر قبلاً از رهبران اصلی فکر در صنعت خود آگاهی ندارید ، می توانید از ابزارهای گوش دادن به اجتماعی برای شناسایی آنها استفاده کنید. مجدداً ، اگر در حال حاضر نبودید ، این افراد را در توییتر و لینکدین دنبال کنید و پایه های تقویت روابط مثبت با آنها را پایه گذاری کنید. می توانید با اشتراک گذاری محتوای آنها و برچسب زدن آنها در پست های خود ، یا نقل قول آنها در محتوای خود شروع کنید. هنگامی که احساس راحتی می کنید ، می توانید مستقیماً با آنها تماس بگیرید تا از آنها بخواهید از ورودی یا مشاوره بخواهید که ممکن است به شما در بهبود کیفیت محتوای خود یا درک بهتر مخاطبان خود کمک کند.

۵ ٫ همیشه شبکه

با بیان نکته قبلی ، باید به دنبال ارتباط با تأثیرگذار در ظرفیتی باشید که فراتر از مشاهده آنها به عنوان مربی باشد. ایجاد روابط با رهبران فکر می تواند به شما در ارتقاء اعتبار خود از طریق ارتباط کمک کند. خیلی خجالتی نیستید که با بینش خود به یک توییت پاسخ دهید ، یا به گروه ها و انجمن های لینکدین مرتبط با صنعت بپیوندید (نمونه های معروف بازاریابی دیجیتال شامل inbound.org و Hackers Growth) می شوند. اگر مقاله وبلاگ می خوانید که با شما طنین انداز است ، از طریق اجتماعی با نویسنده در ارتباط باشید و به آنها بگویید!

اگرچه ممکن است طبیعی به نظر نرسد ، اما تمرین خود را در آنجا بکشید و شبکه آنلاین خود را گسترش دهید! هرچه این وسعت گسترده تر باشد ، نمایان تر خواهید شد و این به طور طبیعی اعتبار شما را ارتقا می بخشد. اینفلوئنسرها تمایل بیشتری برای به اشتراک گذاشتن مطالب شما و همکاری با شما دارند ، که به نوبه خود باعث پیگیری اجتماعی شما می شود. می توانید با شرکت در رویدادها و کنفرانس های شبکه آفلاین ، تلاش های آنلاین خود را تکمیل کنید. اگر به اندازه کافی شجاع هستید ، حتی می توانید در جستجوی فرصت صحبت کردن برای تقویت نام تجاری شخصی خود باشید.

۶ opportunities از فرصت های وبلاگ نویسی مهمان بخواهید

راه دیگر برای تقویت برند شخصی شما ، انتشار پست های مهمان در وبلاگ های برجسته صنعت مرتبط با خود است. شروع کار کوچک ، شاید با دستیابی به سایر تأثیر گذاران شخصی و به تدریج ایجاد سبد وبلاگهای مهمان که به شما امکان می دهد به انتشارات پیشرو نزدیک شوید. هرچه کارهای شما به طور گسترده تری منتشر شود ، فرصت های بیشتری برای مهار استفاده خواهید داشت.

وبلاگ نویسی میهمان می تواند به شما در رشد نفوذ خود کمک کند و محتوای خود (و خودتان!) را با مخاطبان جدید معرفی کنید. با ساختن لیستی از انتشارات صنعت و تأثیرگذارانی که می خواهید هدف بگیرید ، شروع کنید. یک پیام شخصی و صمیمانه بنویسید (مهم است بدانید که شما فقط به تبلیغات خود علاقه ای ندارید و علاقه مند نیستید که واقعاً به ارزش و بینش خود را ارائه دهید) از طریق پیام خصوصی یا ایمیل. برای سهولت در تصمیم گیری آنها ، حتی می توانید چندین عنصر وبلاگ را پیشنهاد دهید که متناسب با علایق مخاطبان هدف آنها طراحی شده باشد. به مقاله های وبلاگ اخیراً منتشر شده نگاهی بیندازید و از Buzzsumo برای اطلاعات بیشتر در مورد محبوب ترین مطالب محتوای آنها استفاده کنید – این داده ها به شما کمک می کند تا دامنه خود را محکم تر کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه می توانید به عنوان یک رهبر فکر دیجیتال موفق شوید ، این نکاتی را که از دو وبلاگ پیشرو SaaS کسب کرده ایم ، بررسی کنید.