۵ نکته برای موفقیت گوگل AdWords

گوگل AdWords ابزاری برای بازاریابی است که برای کمک به شما در نمایش تبلیغات برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود به صورت آنلاین ایجاد شده است. گوگل روزانه صدها میلیون جستجو انجام می دهد ، بنابراین ایجاد تبلیغات ساده و مؤثر و نمایش آنها به افرادی که قبلاً به صورت آنلاین برای اطلاعات مربوط به شغل شما جستجو می کنند ، معقول است.

بازاریابی جستجوی پرداخت شده جذابیت گسترده ای را برای انواع مشاغل دارد. مدل قیمت گذاری رقابتی است و نسبت به بودجه شما ، بنابراین اگر با بودجه “رشته کفش” شروع می کنید ، گوگل AdWords هنوز در دسترس شماست. به عبارت ساده ، AdWords هدفمندی و اندازه گیری دقیق و همچنین دستیابی فوق العاده را ارائه می دهد و دستیابی به یک ROI بالا در مقیاس بزرگ امکان پذیر است.

قیمت

در صورت مدیریت و تنظیم صحیح ، AdWords می تواند به افزایش ترافیک آنلاین ، ترافیک درون فروشگاه ، شناخت برند و تولید همزمان با کاهش هزینه های بازاریابی کمک کند. اگر از گوگل AdWords برای ایجاد شغل خود استفاده می کنید ، به نکات زیر توجه کنید:

۱ Keywords کلمات کلیدی را با دقت انتخاب کنید

شما باید وقت خود را برای تهیه لیستی از کلمات کلیدی خاص که مشتریان بالقوه ممکن است برای یافتن شما از طریق موتورهای جستجو بگذرانند ، انجام دهید. ابزار کلمه کلیدی گوگل مکان مناسبی برای شروع است و این برنامه رایگان است! یکی از رایج ترین و پرهزینه ترین اشتباهات AdWords ، توجه همه شما به کلمات کلیدی مثبت است که باعث ایجاد ترافیک می شود. فراموش نکنید که لیستی از کلمات کلیدی منفی (کلماتی را که نمی خواهید افرادی را برای شما پیدا کنند) تهیه کنید. به عنوان مثال ، اگر در حال فروش ساعتهای طلا هستید ، از کلید واژه منفی “نقره” استفاده می کنید. یک لیست جامع از کلمات کلیدی منفی می تواند کیفیت ترافیک شما را بالا ببرد و CTR شما (میزان کلیک را از طریق نرخ) به طور قابل توجهی بهبود بخشد.

۲ ٫ از ترافیک آلی با PPC پشتیبانی کنید

تکیه بر ترافیک موتور جستجوی رایگان به تنهایی یک استراتژی خطرناک است. به طور معمول ، ۶-۱۲ ماه طول می کشد تا یک کمپین SEO به کار گرفته شود ، در حالی که یک کمپین AdWords تأثیر می گذارد و اگر درست تنظیم شود ، تقریباً بلافاصله نتیجه می گیرد. با یک کمپین AdWords ، کنترل بیشتری بر قوام ترافیکی که می کنید کنترل می کنید. ترکیبی از هر دو SEO (بهینه سازی موتور جستجو) و PPC (پرداخت هر کلیک) برای به دست آوردن حضور گسترده در وب توصیه می شود.

علاقه مندید

۳ A فراخوانی برای اقدام کنید

کپی آگهی نقش اساسی در موفقیت کمپین AdWords شما دارد. AdWords با نمره کیفیت و بهینه سازی کمپین می تواند پیچیده به نظر برسد. کپی آگهی بسیار پیچیده تر است و اگر ساده و ساده نگه داشته شود ، به بهترین وجه کار می کند. داشتن یک تماس خوب برای اقدام در نسخه تبلیغاتی شما ، اثربخشی کمپین شما است. به مشتری های آینده نگر خود فشار بیاورید تا آنها را از این خط خارج کنند – اکنون بخرید ، تماس بگیرید ، و غیره.

۴ ٫ دوباره تست کنید ، تست کنید و دوباره تست کنید!

AdWords آسانترین موتور تست در جهان است که به شما امکان می دهد متن تبلیغ جدید و صفحات فرود را آزمایش کنید و به گوگل اجازه دهید تا به شما بگوید کدام یک بهتر کار می کنند. شما حتی می توانید موقعیت ها را امتحان کنید – فقط به این دلیل که به نظر می رسد شماره ۱ لزوماً به معنای این نیست که همه کلیکها را می کنید. بعضی اوقات # ۲ و # ۳ درست همان تعداد کلیک تولید می کنند ، اما با هزینه کمتری. ما با بسیاری از مشتریانی کار کرده ایم که با آزمایش پیشنهادات و پیام رسانی آنها با AdWords قبل از شروع مستقیم تولید و فروش ، صرفه جویی در هزینه های زیادی صرفه جویی کرده اند.

۵ to فراموش نکنید که ردیابی کنید

مقدار داده قابل بازیابی در مورد کمپین شما از طریق گزارش AdWords ، Analytics و سایر ابزارها باورنکردنی است. دقیقاً می توانید اثربخشی هر عبارت جستجو را دنبال کنید – از بیشترین جستجوها به بالاترین و سودآورترین عبارت جستجو. با استفاده از این دانش ، می توانید کمپین سئوی خود را شروع کرده و به کسب رتبه برتر وب سایت خود در نتایج ارگانیک برای سودمندترین اصطلاح های جستجو کمک کنید.

جستجوی بروشور دوره بازاریابی جستجو
به * – هیچ آموزش برای مشارکت آموزشی خودآموز شرکت مشارکت آموزشی
نام *
نام خانوادگی *
وضعیت چشم انداز -None-A Lead New- بدون تماس با B 10٪ NotualCC 30٪ InD واجد شرایط ۵۰٪ ثبت نام تأیید شده / پرداخت نشده ۷۰٪ ثبت نام تأیید شده ۸۰٪ برنامه StageF 90٪ صورتحساب G 95٪ سپرده پرداخت شده ۱۰۰٪ PaidI 0٪ سرب واجد شرایط OutJ PostponedK LostL DuplicateM به یک PartnerN به اطلاعات مربوط به اشتباه کاذب مراجعه شده است تلفن تلفنی نیست کار نمی کند مراجعه به مجوز SalesP به بازاریابی مراجعه شده به مشاغل وب سایت مراجعه به مشاغل TeamP ارجاع شده به TeamP ارجاع شده به Corporate TeamQ مراجعه شده توسط یک پرسشنامه / StudentR بسته شده توسط عملیات
ایمیل *
نام شخص
تلفن *
کشور * -None-متحده KingdomUnited StatesIrelandAustraliaAfghanistanAland IslandsAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAustriaAzerbaijanBahamasBahrainBangladeshBarbadosBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBrunei DarussalamBulgariaBurkina FasoBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepublicChadChileChinaChristmas IslandsCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongoCongo، دموکرات RepublicCook IslandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDjiboutiDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial جزایر GuineaEritreaEstoniaEthiopiaFalkland (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench سرزمین های جنوبی گابن ، گامبیا ، جورجیا آلمان ، Gana GibraltarGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaiti جزایر هارد و جزایر مک دونالد هولی را مشاهده کنید (V atican شهر کشور) HondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIran، RepublicIraqIsle اسلامی ManIsraelItalyJamaicaJapanJerseyJordanKazakhstanKenyaKiribatiKorea، RepublicKorea، RepublicKosovoKuwaitKyrgyzstanLao دموکراتیک خلق، حزب دموکرات RepublicLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyan عرب JamahiriyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacaoMacedonia مردم، یوگسلاوی سابق RepublicMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، فدرال StatesMoldova، RepublicMonacoMongoliaMontenegroMontserratMoroccoMozambiqueMyanmarNamibiaNauruNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern IrelandNorthern مارینا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPalestinian قلمرو، OccupiedPanamaPapua جدید GuineaParaguayPeruPhilippinesPitcairnPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussian FederationRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت و جهان GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbiaSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و جنوب ساندویچ IslandsSpainSri LankaSudanSurinameSvalbard و ژان MayenSwazilandSwedenSwitzerlandSyrian RepublicTaiwan عرب، استان ChinaTajikistanTanzania جمهوری تایلندتایلار تایمر-لسته توگو توکلاو تونگا ترینیداد و توباگو تونسیا ترکیه iet NamVirgin جزایر ویرجین ، بریتانیاVirgin، U.S.Wallis & FutunaWahara SaharaYemenZimbabweZambia
کی می خواهید تحصیل کنید؟ -هیچ- به محض وجود مکانی در ۱-۳ ماه در ۳-۶ ماه فقط در حال حاضر تحقیق می کنید
عضویت در خبرنامه
استعلام رویداد
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
مدت آخرین کلیک
صفحات بازدید شده
تعداد بازدیدهای وب سایت
زمان در وب سایت گذشت
منطقه زمانی
دوره
دوره علاقه -None-PDDM-WebPG-WebMA-WebPDMM-WebPDSM-WebPDSMM-WebPDSP-WebPDDS-Web ماژول های شخصی شرکت دانشجویی مشترک فرصت فرصت مشارکت مشاغل از طریق چشم انداز فعلی / StudentRefer به IBAT رفر به تجارت الکترونیک برای بررسی

دانشجو

فرم URL